REGULAMIN
1. Na forum panuje pełna kultura. Za "bluzganie" będą wyciągane konsekwencje
2. Jeżeli chcesz grać, zapisz się.
3. Mecze rozgrywane są za pomocą programu Speedway meeting.
4. Nie można prosić o podwyższenie KSM.(Admini się tym zajmą)
5. Z numerami 6, 7 i 8, występują juniorzy.
6. Stadion rozbudowujemy po to, aby zarząd przydzielił nam lepsze zawody, a co za tym idzie dodatkowe pieniądze za rozgrywane zawody.
7. Każdy z graczy może prowadzić tylko jeden klub. Początkowy budżet klubów to: 5 mln E-liga, 3,5 mln I liga, 2 mln II liga.
8. Mecze będą rozgrywane na GG. Jeżeli w czasie meczu Cię nie będzie, w wątku o swoim zespole proszę podać skład na mecz. Oczywiście w takim przypadku zmian nie przeprowadzamy.
9. W drużynie może jechać dowolna ilość obcokrajowców w tym 2 z GP.
10. Skład meczu wraz z KSM zawodnika piszemy na GG Bartka98
11. Jeżeli chcemy zrobić zmianę piszemy - ZM kto- za kogo, jeżeli bez zmian - to BZ.
12. Aby użyć rezerwy taktycznej,musimy przegrywać minimum 6 pkt.
12 Aby Użyć Jokera trzeba przegrywac minimum 10 pkt.
13. Zawodników można kontraktować do rozpoczęcia I kolejki ligowej.
14. Zawodników można wypożyczać przez cały sezon.
15. Jeżeli zawodnik dozna kontuzji nie może wystąpić w następnym meczu. Jeżeli menedżer wystawi takiego zawodnika, jego punkty zostaną wyzerowane, a wynik zostanie zweryfikowany jako walkower 40:0. Kontuzje z meczów towarzyskich nie są brane pod uwagę.
16.Za zwycięstwo u siebie klub otrzymuje 100 tys. na wyjeździe 200 tys. remis po 50 tys. dla obu drużyn, za organizację meczu u siebie klub otrzymuje 50 tys. (oprócz innych imprez nie ligowych)
17. Każdy klub może posiadać tylko jednego sponsora.
18. Za zwycięstwo otrzymujemy 2 pkt remis 1 pkt dla obu drużyn, dodatkowo za zwycięstwo w dwumeczu otrzymujemy 1 pkt. bonusowy.
19. Transfery: za przejście zawodnika z: a) II ligi do ekstraligi - KSM -2 b) I ligi do ekstraligi - KSM -1 c) II ligi do I ligi - KSM -1 d) Ekstraligi do I ligi - KSM +1 e) I ligi do II ligi - KSM +1 f) Ekstraligi do II ligi KSM +2
20. Za odpowiednie miejsca zawodnika w GP klub w którym jeździł dostaje wynagrodzenie:
1. - 800 tys. 2. - 550 tys. 3. - 300 tys. 4. - 200 tys. 5. - 190 tys. 6. - 180 tys. 7. - 170 tys. 8. - 160 tys. 9. - 150 tys. 10. - 140 tys. 11. - 130 tys. 12. - 120 tys. 13. - 110 tys. 14. - 100 tys. 15. - 80 tys. 16. - 50 tys.
Na koniec cyklu GP klub dostaje:
1. - 4 mln. 2. - 2,5 mln. 3. - 1,5 mln. 4. - 1 mln. 5. - 900 tys. 6. - 800 tys. 7. - 700 tys. 8. - 600 tys. 9. - 500 tys. 10. - 450 tys. 11. - 400 tys. 12. - 350 tys. 13. - 300 tys. 14. - 250 tys. 15. - 200 tys. 16. - 150 tys.
22. Wynagrodzenie za inne turnieje, będzie ustalane przed każdym z nich.
23. Grupy turniejowe np. MPPK, MDMP są losowane przez admina lub sędziego.
23. Zawodnikom od 40 lat zniża się KSM. Oto zestaw:
40 lat = -0,10 KSM 41 lat = -0,20 KSM 42 lat = -0,25 KSM 43 lat = -0,30 KSM 44 lat = -0,35 KSM 45 lat = -0,40 KSM 46 lat = -0,60 KSM 47 lat = -0,70 KSM 48 lat = -0,80 KSM 49 lat = -0,90 KSM 50 lat = -1,00 KSM 51 lat = -1,05 KSM 52 lat = -1,10 KSM 53 lat = -1,20 KSM 54 lat = -1,30 KSM 55 lat = -1,40 KSM
24. Zawodnicy którzy nie startowali w polskiej lidze lub zostali niesklasyfikowani otrzymują odpowiednio KSM: - seniorzy 3,50 - juniorzy 2,00
25. Maksymalny KSM jaki można uzyskać w grze to 16
26. Zawodnicy ze szkółki powiekszają swoje KSM zgodnie z przelicznikiem: ilość punktów zdobytych * 0,01 (np: zawodnik zdobyl w spotkaniu 4 punkty --> 4*0,01 = 0,04)
27. Każdy zawodnik który w spotkaniu zdobędzie najwięcej punktów w swojej drużynie podnosi swoje KSM zgodnie z przykładem powyżej (punkty*0,01 = nowe KSM), w przypadku gdy w drużynie będzie więcej niż jeden zawodnik z taką samą ilością punktów, o zwiększeniu KSM decyduje manager.
28. Zespół który awansuje z ligi zmienia KSM zawodnikow o -1, zespół spadający z ligi KSM +1, z wyjątkiem jednego zawodnika którego KSM się nie zmiania (wyznacza manager).
|